luni, 30 iunie 2008

fapt divers

Am intrat azi din intamplare pe un site pt. femei (nu spun care ca sa nu se creada ca ii fac reclama). Renuntasem la el acum cateva luni bune si azi am ajuns pe el din link in link.
Am citit cateva chestii barbare pe forum in care o tipa de 23 de ani se crede atoatestiutoare si da sfaturi nestiutoarelor. Crede probabil ca are puteri demiurgice. Le raspunde la toti cam in genul :"buna X-ulescu... [...]... eu sunt Isabela, imi pare bine".
De ce ii pare bine nu am reusit sa imi dau seama. Ii pare bine ca ii raspunde persoanei sau ii pare bine ca o cheama Isabela? Ca nu cred ca ii pare bine de cunostinta. Primul nici nu zice concret cum il cheama. Are doar un nickname. Sa zicem xyz1000. Si ea de colo : buna xyz1000. Si chiar crede ca au facut cunostinta !
Si ii pare bine. E fericita. Da din coada. Mai rau, da sfaturi.
Nu incetez sa ma minunez cata credibilitate, naivitate, sa nu ii spun prostie ca termenul doare... prostia nu, din pacate. Nici a ei si nici a celor care ii cer parerea.
La doar 23 de ani, ori abia a terminat facultatea ori e inca studenta. Se pare ca a trecut prin facultate cum trec o gramada: ca rata. Fara sa se ude, fara sa ii ramana mai nimic in cap. Dar se crede psiholog. Si inca unul bun.
Cica ea pune sentiment si "empatizeaza" cu oamenii. Sa te fereasca cel de sus sa ajungi pe mana ei. Si din pacate, mai sunt multi din astia.
In fine, am deviat de la ce vroiam de fapt sa spun. Pe site-ul cu pricina, un quiz mi-a atras atentia pentru ca avea un titlu suprarealist. Ceva de genul "Cine te-a facut femeie?".
Wow. Bineinteles ca stiu de ce sunt femeie. Chestia aia genetica cu cromozomii. Dar se pare ca nu aveam dreptate. Am aflat cu stupoare ca EU m-am facut femeie. Teribila intrebare cu oul si gaina in editie princeps.
Incredibil. De domeniul senzationalului. Si daca nu imi spuneau ei probabil ca nu as fi aflat decat in fata lui Dumnezeu. Si probabil ca acolo cu carnetelul in mana, Sf. Petru m-ar fi intrebat:" Stii cine te-a facut femeie?" Iar eu as fi lasat timida ochii in jos in fata unei asemenea cuprinzatoare intrebari si as fi raspuns tot despre mama si tata si cromozomii...
Dar acum stau linistita. Stiu raspunsul fara nici cea mai mica umbra de indoiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu