sâmbătă, 2 iunie 2012

Iubirea si cumparaturile

De vreo saptamana am reusit sa incep cursul pe care il astept din decembrie. Am mari sperante legate de el, asa ca imi misc posteriorul cu constiinciozitate la ore de 3 ori pe saptamana. Drumul cu microbuzul imi lasa cam 40 de minute "goale" de activitati. Pana acum doar observam, ma pierdeam in ganduri, faceam scenarii dar uitam tot pana ajungeam in fata calculatorului. Ieri insa aveam agenda pt curs la mine, asa ca am inceput sa schitez ganduri fugare.
De cand s-a deschis Dedeman in Constanta, au rasarit o gramada de panouri publicitare. Toate au un lucru in comun: dragostea/iubirea, care insa nu prea vad ce are de a face cu diversele materiale promovate. In plus, cand dai/cumperi ceva unei persoane la care tii nu ii spui si pretul.
Pana acum eram constienta doar de vorba aceea din popor cu "iubirea trece prin stomac". Asta pot sa o inteleg. Iata insa ca mi se propune o noua abordare a iubirii, care implica acumularea de obiecte de care nu ai nevoie si care e musai sa fie cumparate de la Dedeman.
Sa nu ma intelegeti gresit, au produse dragute, necesare unora, au un site bine pus la punct, prietenos si usor de utilizat, au o pagina de facebook bine intretinuta. Nu stiu insa cine le face reclamele ce atarna pe panouri si care pe mine ma duc cu gandul la alte interpretari. E insa doar opinia mea si poate altora le plac rimele chinuite si fortate, insotite neaparat de preturi (un lucru bun in general dar nu cand il asociezi cu ideea de cadou facut din dragoste)..

Sa o iau la rand, doar cu cateva exemple (puteti dezvolta lista, ca de fapt sunt mult mai multe)

Dragostea-i ceva inaltator (imi vine sa evadez cand ma inabusi cu dragostea ta)
Asa ca-ti dau o lustra cu ventilator (poate pricepi apropo-ul in cele din urma, lumina mea, ca vreau sa iti fac vant)

Iubirea nu respecta nici un plan (in mod real, chiar daca acum iti jur iubire vesnica nu stiu ce va fi peste cativa ani) 
Asa ca-ti cumpar tigla Baudeman (macar sa nu ramai cu ochii in soare cand eu o sa ma fac ca ploua)

Dragostea e dulce ca o clementina (observi ca nu am ales pepeni sau banane, care sunt mai dulci, ci am preferat un fruct putin acrisor si cu aciditatea specifica citricelor, tocmai ca sa intelegi ca iubirea e dulce doar in teorie)
Asa ca-ti cumpar mobilier de gradina (chiar daca ai doar o garsoniera si nu ai unde sa il pui, conteaza doar ca m-am gandit la tine)

Mai sunt... Dar va las pe voi sa va distrati cu interpretarile. Si bineinteles ca veti putea veni cu alte idei la cele schitate de mine.

4 comentarii:

  1. aș continua, dar eu n-am văzut panouri dedeman pe la noi prin oraș. oricum... iubirea cu dedemanul e cam aceeași chestie cu sula și prefectura. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @georgiana, lasa ca apar ele (panourile) daca e si supermarket-ul. Analogia e perfecta :D

      Ștergere
  2. sa stii ca am observat si eu panourile astea, iar gandurile mai profunde s-au indreptat inspre dedesubturile campanie si ce au gandit cei care au conceput-o, caci mesajele nu mi se par deloc inteligente sau amuzante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi se par inteligente sau amuzante. Sau poate nu li se adreseaza celor care gandesc singuri ci multimii care accepta parerea altora?

      Ștergere