marți, 13 decembrie 2011

Suflete mici

Probabil ca deja ati aflat de Bibi, micutul dragalas cu ochi albastri care sufera de o boala rara. Probabil ca deja ati donat prin sms la 848 2 euro sau ati sunat prin Romtelecom pentru o donatie mai mare. Daca nu ati facut-o deja, va rog trimiteti macar un sms pentru a-i da dreptul la viata acelui baietel minunat. Si faceti acest lucru cat mai repede, numarul dedicat e valabil doar pana pe 16. Deci de pe orice nr. de telefonie mobila, un sms la nr. 848 va depune in contul lui Bibi 2 euro si il va aduce mai aproape de ziua transplantului, atat de necesar pentru a avea viata minunata pe care o merita.
Gandindu-ma la el ma gandesc la copiii mei, cat sufar cand sunt raciti, cand se lovesc. Incerc sa iau durerea aceasta si sa o inmultesc exponential, de o mie sau de un milion de ori, pt a putea rezona mai bine cu ce e in sufletele parintilor lui. Toti cei care sunteti parinti sau aveti de gand sa deveniti,  intindeti-i lui Bibi o picatura de viata.
Mi se pare uman sa intinzi o mana de ajutor celui in suferinta. Orice ar vinde parintii lui, oricat s-ar indatora la banci, singuri nu vor reusi sa stranga niciodata (cel putin nu in timp util) suma ce le va salva viata copilasului.
Si citesc cu durere si revolta si nevenindu-mi sa cred ca exista inca suflete atat de mici care spun povesti fanteziste despre "bogatia" tatalui lui Bibi, descriind toate posesiunile la superlativ, in scopul de a impiedica oamenii sa doneze o suma mai mica decat pretul unui pachet de tigari pentru a salva o viata.
De ce face asta? I-am trimis un mesaj la articolul acesta , dar mesajul meu a disparut, desi initial a aparut la comentarii. L-am intrebat daca a vrut sa castige trafic pe blog, sponsorizari si bani pe seama vietii unui copil. Poate nu stiti ca o suma importanta de bani ii vin domnului respectiv de pe blog, deoarece cu cat are mai mult trafic, cu atat apar mai multe oferte de colaborare (platite, evident), de la firme precum Petrom sau Romtelecom. Asteptam si eu o replica, asa cum pretinde si el de la parintii lui Bibi. Nici nu mai pot posta un alt mesaj, banuiesc ca se duc acum direct in spam. Un raspuns inca nu am, dar cand il voi avea (sau daca il voi avea) il veti citi si voi.
Mamica lui Tudor Daniel (numele din certificat al lui Bibi) a avut un raspuns la articolul atat de jignitor al acestui "mare" blogger, pe blogul dedicat lui Bibi, in care a explicat calm, si cu multa durere ascunsa si cu multa delicatete (nici macar nu a dat numele celui care le-a facut atat rau) tot ce e cu posesiunile lor si ca totul e de vanzare.
Macar poate stiti pe cineva care ar vrea sa cumpere
AICI gasiti articolul ei.

Si inca ceva:
Daca doriti ceva frumos, delicat si deosebit pe care sa-l faceti cadou de Craciun, nu ezitati sa cumparati picaturi de frumusete decorate cu suflet, de pe blogul Loredanei, mamica micului luptator. Pe blogul ei minunat aveti ocazia sa daruiti de doua ori: o data pentru cei dragi ce vor primi ceva special si a doua oara pentru Bibi, caci toti banii proveniti din vanzari intra in contul operatiei lui.

Sa aveti Sarbatori frumoase, pline de iubire, caldura si sanatate

2 comentarii:

  1. am ajutat și eu cu un sms. Dumnezeu să-i ajute! eu sunt convinsă c-o să fie bine :)
    te pup, Ano!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Georgi scumpo, multam tare fain de vizita si donatie. Te pup si eu cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere