marți, 26 iulie 2011

Apa si consecinte

De cateva zile Ioana a descoperit paiele si noi modalitati de a se juca cu apa. Stie sa bea cu paiul dar nu prea are haz sa bei apa asa, insa daca sufli prin pai in paharul cu apa distractia e mare!
In consecinta, in ultimele zile, covoarele, lenjeria de pat, chiar patul, hainele de pe ea, unele chiar din sifonier au inceput sa cunoasca APA in afara experientei spalarii.
Pana acum nu m-am opus acestei noi descoperiri, pe principiul ca e vara, se usuca repede si copilul trebuie sa exploreze. Nu sunt convinsa ca as fi reactionat la fel daca ar fi fost iarna.
Ei bine, azi Ioana a cerut iar apa si dupa numai 5 minute a venit sa ii mai dau. Statea pe hol, la televizor (dimineata are 1/2 de ora de desene) unde are si o canapea.  M-am dus sa vad ce s-a intamplat cu apa. Balta pe canapea, pe jos, pe telecomanda...
M-am suparat. Nu pentru ce facuse, ar fi trebuit sa intuiesc ce va face, ci pentru ca cerea imperativ sa ii mai dau apa. Inlocuiti "imperativ" cu "urlete"..
Am asteptat sa traga un pic aer si pe un ton mai rastit i-am spus ca nu ii mai dau si apoi am intrebat-o ce a facut cu apa. Copila mica m-a privit lung cu ochii aia mari si negri, si-a dus degetelul la gurita si mi-a facut "shhhhhhh".

 Si cum am repetat si ca nu ii mai dau apa a iesit din camera cu un "offf" lung. Mai ca-mi venea sa o iau in brate si sa o pupacesc toata. Numai ca banuiesc eu ca nu mai intelegea ea daca are sau nu voie sau daca atunci cand ma supar e pe bune sau de fatada.
Dupa 2 minute a venit sa ma pupe.  Smecheria mica!

2 comentarii:

  1. :) ce dulce e pitica... :) citindu-va aventurile ma apuca nostalgia si dorul de Maria mea, care inca nu a descoperit paiul dar face aceleasi baltoace cu cana cu cioc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, sper sa fii acasa cat de curand cu micutii langa tine. Abia astept sa scrii tu despre nazdravaniile Mariei si gangurelile lui Vladimir

    RăspundețiȘtergere