joi, 28 iulie 2011

Si frigiderele se impusca

Incepusem mai devreme sa scriu despre Arctic si faptul ca am asteptat ieri degeaba sa vina careva de la ei sa imi spuna ce are. Asteptam de fapt de o saptamana, de cand chestia care ar fi trebuit sa imi tina alimentele in siguranta a devenit dulap. Am aflat insa cu stupoare, dupa o zi de asteptare, ca fuseseram reprogramati pt 3 august.
Dimineata deci eram furioasa, m-am apucat sa scriu despre ce cred eu despre asta, cand m-a sunat al meu sa imi spuna ca totusi vine cineva intr-o ora. Si diagnosticul a fost trist... Combina mea frigorifica a murit, fie-i tarana usoara.
 Se pare ca nu a mai rezistat saraca si a pierdut freon, undeva in partea de sus. Ca sa o inlocuiesc, ar costa 8-9 milioane. Si pt ca si motorul e ars, ar costa si ala 5 milioane.
Numai bine cat as lua o combina noua.
Problema problemelor e ca deocamdata nu am banii cu pricina si nici cum sa iau un frigider in rate. Am avut acum cativa ani ceva luat in rate, am intarziat cu plata si amu suntem pe lista neagra.
Cineva mi-a spus glumet ca mai e un pic si vine iarna. Vine, vine, da' frigider tot imi trebuie. Ceva idei aveti cum ies eu din chestia asta?

2 comentarii:

  1. imi pare tare rau... nu aveti de unde sa imprumutati unul? .. sau poate gasiti ceva second care sa va convina... pe okazii v-ati uitat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, nu am de unde sa imprumut. Si nici la second nu m-as uita, ca nu stiu cat m-ar tine, si decat sa o iau de la capat. Mai bine vad cum fac sa iau unul nou, cu tot cu garantie. Ms insa mult pt idee

    RăspundețiȘtergere