marți, 15 noiembrie 2011

Caut timp

In ultima vreme incerc lucruri noi. Nu ca mod de viata, ci ca hobby. De exemplu aseara am terminat pentru Ioana o chestie pe post de caciula, care insa arata cu totul altfel in imaginatia mea. In plus, e suficient de mare sa ii vina si Sandrei.
Imi vine sa o desfac si sa o iau de la capat, si as face-o daca nu as constientiza ca varful caciulitei, din fir tip blanita, e imposibil de desfacut fara prejudicii majore aduse firului.
In rest, ma joc cu materiale, fac brose, bentite. Modelez si bilute de fimo... De fapt crearea lor ma amuza, ma destinde. Partea cu gaurirea, coptul, lacuirea si asamblarea lor in "ceva" e cea care ma secatuieste de energie....
Si cum pitica atomica e permanent in preajma, cerandu-si tainul de pasta modelatoare, e cam greu sa gasesc timp sa le insir pe toate fara ca mezina sa nu vina sa imi ia ba cate o za, ba un element de legatura, ba clestii. Asta cand nu imi ia si margele din fimo lucrate cu atata grija.
Printre toate astea am si comenzi de fustite si ele sunt pe primul plan (dupa Ioana, bineinteles). Si mai ca imi vine sa ii mai cos si ei cateva hainute...
Deci, concluzionand: treaba am, planuri am, de unde fac eu rost de timp?

7 comentarii:

  1. Ei o să vezi o chestie interesantă... De fapt, cred că ți s-a întâmplat s-o observi și tu: când vei avea timp așa cum îți dorești acum, ori nu vei avea chef, ori îți va lipsi inspirația. Așa că descurcă-te printre picături, că n-ai cum altfel. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @slvc, abia astept sa am timp. Pana atunci, multumesc de sfat, ma descurc asa cum pot. Si ma gandesc cu groaza ca in curand incep munca si se duce si bruma aia de timp la care inca nadajduiesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. îți dau cu plăcere de la mine. cum ți-l trimit? :)
    ti pup, Anușco!

    RăspundețiȘtergere
  4. si nu-i destul ca-i mereu prea putin, si nu reusesti sa-l faci mai elastic ... da' mai si fuge, fuge, fuge magaru',de-ajungi sa te scarpini in crestet, exclamand "ehei. de-as mai..."

    RăspundețiȘtergere
  5. @Laura, cata dreptate ai! Constientizez cand e luni, vineri parca vine imediat, week-end-ul trece si el rapid si o iau de la capat. Si nici nu stiu cand trec zilele...

    RăspundețiȘtergere
  6. la postarea asta am comentat si eu mai demult. m-oi fi dus la spam?

    RăspundețiȘtergere
  7. @georgi, acolo era! L-am activat si scos la lumina, ca deja era plictisit! Mea culpa ca nu m-am uitat si pe acolo. Ti pup si eu cu drag. Cat despre metoda de livrare a timpului, ramane la alegerea ta. Dupa ce ca-l primesc, crezi ca ma mai uit cum?

    RăspundețiȘtergere