joi, 10 martie 2011

8 Martie

Cu intarziere urez si eu mamicilor, femeilor, LA MULTI ANI! Sa fiti iubite, fericite, sanatoase, inconjurate mereu de cei dragi.
Pentru mine ziua a fost una magica. Sa primesti cadouri de la cei apropiati e una dar sa primesti de la prieteni pe care i-ai intalnit doar virtual, e cu totul magic.
Am facut deci un drum la posta. Am avut de trimis niste bani, de primit niste bani si de ridicat 2 colete. AM facut cumparaturi pentru femeile familiei mele, excluzandu-ma, bineinteles. Nu am mai avut rabdare pana acasa, asa ca am desfacut la mama cadourile. Minunate, delicate, gingase, mustind de suflet pur si darnic, asa au fost cadourile primite, de la doua doamne cu maini fermecate si inimi de aur, Iuliana si Maria. Va multumesc din suflet si pe aceasta cale.



Tavi mi-a adus flori, Sandra mi-a facut o felicitare si mezina, vazandu-i pe amandoi ca ma pupa s-a bagat si ea repede la pupat. Am primit cadouri si de la mama si de la cumnata-mea, in timp ce socrul meu nici macar un La multi ani nu mi-a zis.
Cea mai mare surpriza insa mi-a facut-o sotul meu, care a venit cu flori, cu o felicitare muzicala cu inimioare si cu un cuptor cu microunde, dragul de el.

Acum pot sa incerc linistita reteta de portelan :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu