marți, 29 martie 2011

Maidanezii pe strazi sau in adaposturi?

De cateva zile urmaresc comentariile suscitate de publicarea unui editorial pe avocatnet.ro care trateaza problema cainilor maidanezi si a hranirii lor de catre "persoane de bine".
Pun in ghilimele pentru simplul fapt ca eu nu le consider asa.
Mie mi-a placut articolul dar multi au vazut in el o instigare la ura si crima. Eu am considerat ca doar se cauta solutii pentru ca strazile noastre sa fie mai sigure si mai curate, ca micutii nostri sau chiar noi sa nu mai fim in pericol de a fi muscati daca incalcam teritoriul maidanezilor. Ii consider periculosi si cred cu tarie ca locul lor nu e pe strazi.
Parerea mea mai ca nu are sens sa o reiau aici. Mi-am postat si eu parerea, semnand simplu "Ana". Stiu ca multi nu au aceeasi parere ca mine. E dreptul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu