duminică, 6 februarie 2011

Update

Incredibil de repede trece timpul. Tavi e mai mult cu nasul in calculator si deja imi fac griji pt bac. El nu.
Sandra, la sf. primului semestru imparte un onorabil loc 1 pe clasa impreuna cu un coleg. Si (shhhht, nu mai spuneti la nimeni), cred ca e indragostita, chiar daca nu recunoaste.
Ioana creste. Trage, impinge, se catara, strange, imprastie, URLA, ma pupa, rade, alearga, cade, se da cu capul de ce prinde cand nu-i convine ceva. Are momente de urlat, tavalit pe jos, dat cu capul de orice (de podea daca nu are nimic la indemana), si momente in care vine si se pisiceste, ma pupa, imi aranjeaza parul si ma strange de gat in timp ce isi pune capsorul bucalat pe umarul meu.
"Asa" (lasa) a devenit un cuvant pe care il foloseste destul de des cand cineva din familie incearca sa ii mai puna frana. In rest vocabularul ei e cam acelasi ca acum 2-3 luni, cu mami, tati, dasa (Sandra), pa pa, ham-ham, un, doi, tei, tatu. In plus mai spune nasu' (nas), pui (orice pasare), sus. Se pare insa ca nu are nevoie de prea multe cuvinte, sporovaieste deseori fericita pe limba ei si cand vrea ceva si eu nu inteleg urla si imi arata.
E fericita cand o schimb, isi mangaie burtica, imi tine servetelele pt curatat...
Are 13 kg si 84 cm deocamdata. Creste fata mica

Cand doarme incerc si eu sa imi vad de hobby. Fac acum martisoare, le gasiti pe blogul meu de bijuterii daca vreti ceva deosebit pentru prietene, familie, profesoare, invatatoare, colege copii. albb, rosu, delicat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu