sâmbătă, 12 februarie 2011

Noapte

Bloguiesc noaptea, cand nu am grija mezinei, cand pot gandi si la altceva decat la pampersi, invatat cuvinte si onomatopee si pazit zvarluga sa nu se loveasca. Tot aman cumpararea unei casti de formula 1 cred, ca e mai rezistenta...
Deja simt ca ma pierd, daca nu ar fi bijutereala m-as afunda in pasivitate si plafonare. Asa ma pot gandi si la altceva decat sa fiu mama cu norma intreaga. Nu ca nu mi-ar place, dar simt nevoia si de altceva, pentru mine, pentru sufletul meu si sanatatea mea mentala
Am descoperit acum 2 zile un blog care mi-a placut mult. Scris incitant, cu umor, cu o fina ironie care a dat de lucru ultimilor neuroni supravietuitori... Un blog viu, cu prieteni care comenteaza ca pe un forum... Negresit o sa revin pe acolo. Daca vreti si voi sa faceti o vizita,  asta e link-ul
In rest... In putinul timp liber (cand doarme Ioana), citesc tutoriale, incerc noi tehnici, ma documentez, lucrez, si incerc sa tin si casa pe linia de plutire. Nu sunt un geniu al bucatariei sau curateniei, nu sunt o mama perfecta, sotie sau fiica perfecta... Neeeeee. Asta o voi sustine pana la moarte. Vorba bunica-mii "De ce sa speli (*hainele copiilor) daca oricum se murdaresc?". Eiii, de spalat le spal, dar cu calcatul e mai greu. De obicei doar strictul necesar si doar cand e necesar...
Visez la cai verzi pe pereti si la dealuri inverzite, la pajisti alpine si paraiase susurand... Tare mare nevoie am de o vacanta...

Pana una alta ascult Tsuki no Akari. Fain, dar deja mi se inchid ochii. O noapte minunata va doresc si o noua zi pe masura

2 comentarii:

  1. Lasa, draga mea, calcatul .... ca nu e cazul. Numai ce e musai-musai ... eu nici nu stiu unde e fierul de calcat.
    Si stiu sigur ca Cezara e mai fericita sa ma joc cu ea, decat sa aiba pijamalele calcate.
    Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, pupici. Tie macar iti place sa gatesti, eu nici cu asta nu pot sa ma laud.
    Dragalasa Cezara e fericita oricum ca esti mamica ei

    RăspundețiȘtergere