vineri, 16 iulie 2010

Somnul mezinei

Chiar ieri vorbeam cu Sandra, avansata in functia de "ajutor principal de mama" despre somnul mezinei. E o tema foarte importanta, deoarece Sandra credea ca nu poate fi egalata in creativitatea pozitiilor de dormit. Adevarul e ca avea cele mai ciudate pozitii de dormit, unele din ele surprinse in poze - cu picioarele pe pereti, cu picioarele pe podea etc.
Ei bine, in seara asta am profitat ca mezina dormea si am iesit un pic din camera. De cand e sotul plecat Ioana doarme cu mine iar eu o lasasem dormind intro pozitie absolut normala. Ei bine, cand m-am intors in camera, mezina dormea pe marginea patului, cu picioarele pe podea, exact in aceeasi pozitie brevetata de sora-sa cu 10 ani in urma. Normal ca a trebuit sa imi chem fata sa o vada... Si normal ca s-a simtit atinsa in unicitatea ei... Pas de mai intelege. Eu credeam ca va fi mandra ca are cine sa-i continue traditia.

2 comentarii:

  1. Pai si poza,mami,sa ne putem delecta si noi cu pozitia "buclucasa"?in alta ordine de idei,am vazut nasucul de Rudolf si il pupam sa treaca.trimitem un pupic si Sandrei sa treaca "gelozia",acum nu mai e singura fata din familie dar are o sora care ii va fi confidenta peste ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza n-am, s-a trezit mezina din cauza exclamatiei sora-sii inainte sa apuc sa imortalizez momentul. Daca reusesc sa repar scanerul, o sa pun fotografia Sandrei in pozitia cu pricina.
    Multumim pt pupic, sigur va ajuta nasucul sa se vindece mai repede.

    RăspundețiȘtergere