marți, 20 iulie 2010

Daca eu cresc...

Pana acum 2 zile eram convinsa ca toti copiii abia asteapta sa creasca. Cel putin eu numai la asta ma gandeam ... "cand voi fi mare...". Deja ma inchipuiam cu puteri demiurgice, singura stapana a timpului petrecut afara, ca doar asta ma durea cel mai tare: ca exact cand era joaca mai frumoasa mama ma chema in casa. Si eu trebuia sa ascult...
Ei bine, acum doua zile mi-a fost dat sa aud de la o copilita de 7 ani ca ea nu vrea sa creasca, vrea sa ramana mereu mica. Si cand am intrebat-o de ce, mi-a raspuns atat de serioasa incat m-a lasat fara replica "Pentru ca daca eu cresc, mami imbatraneste. Si eu nu vreau sa imbatraneasca!".
No comment. Ca oricum nu aveam ce.

Un comentariu:

  1. Exact la fel mi-a dat replica si Anduta, cand avea vreo 5 anishori....ba mai mult spunea ,,mie-mi place viata mea, nu vreau sa cresc mare!''
    Fetita cea mica-i scumpica si dragalasa foc....ce a patit la nasuc?Pupici!
    dadi_t

    RăspundețiȘtergere