miercuri, 24 octombrie 2012

Toate-s vechi...

Se vede ca scriu din ani in pasti si se depune praful pe bunatatea mea de blog.
Uneori ma gandesc insa ca nu prea am ce sa scriu.
Oarecum, ca sa citam un poet (nu zic care, da-l stiti voi), "toate-s vechi si noua-s toate"
La vechi numaram urmatoarele:
- fiu-meu e tot la Timisoara
- fii-mea cea mare e tot clasa a X-a
- fii-mea cea mica e tot prescolar
- sotul meu tot se chinuie sa ne tina pe toti pe linia de plutire.
- eu sunt tot cu gargauni si cu planuri de viitor si tot mama cu norma intreaga

Buuuuun, deci am rezolvat-o cu cele vechi

Acum, cele noi:
- peste 3 zile serbam a doua oara 21 de ani de casnicie. Prima oara am sarbatorit pe 13 luna asta, desi pe 12 octombrie am scos actele, acum 21 de ani, numai ca eu am uitat!!!! In seara cu pricina eu am adormit mai devreme iar Romi nu s-a indurat sa ma trezeasca sa imi spuna ca e ziua noastra. M-a sunat insa a doua zi si mi-a spus la multi ani, iar seara a venit cu sampanie, cu bunataturi si cu 21 de garoafe minunate, minunate, carora insa nu am apucat sa le fac poza. Pe 27 insa sarbatorim 21 de ani de cand ne-am legat in fata lui Dumnezeu ca vom avea grija unul de altul pana la adanci batraneti.
- vine frigul! Zau. Tre' sa trimit haine groase la Timisoara, fiu-meu a semnat contractul pe perioada nedeterminata. Asta presupune dat jos din pod saci de iarna si cotrobait in ei (oricum faceam asta, dar daca o si scriu pare mai dramatic).
- fii-mea cea mare s-a apucat de facut site-uri, de invatat pt nu stiu ce concursuri si de facut inamici la scoala, ca raspunde la ore prea mult si prea bine si profesorii si-au marit pretentiile si la ceilalti.
- fii-mea cea mica sta acasa cu muma-sa (nu intrebati care e aia, ca nu recunosc decat in situatii extreme) de vreo 2 saptamani jumate. A prins o raceala urata, tuseste, ii curge nasul si nu ii trece cu nimic. E bagata pe antibiotic acum si sper sa o rezolvam in cele din urma. Insa, in 2 saptamani jumate astea si-a imbogatit sistematic vocabularul, a trecut de la vizionat filmuletele cu Mickey Mouse si Baby Einstein la joculete de colorat si azi era sa imi inghit limba cand am vazut ca a trecut la rezolvat puzzle-uri (deocamdata doar din 12 bucati) direct pe calculator. Nu eu i le-am pus, ci fii-mea cealalta. Acum 2 zile nici nu stia bine cum se manuieste mouse-ul si acum se joaca de parca asta face de la nastere. Mai nou, a inceput sa se certe cu mine cand vreau sa imi verific mail-urile si sa mai schimb o vorba cu prietenii. Cica e calculatorul ei.
- proiectele mele tind sa se cristalizeze.
- vestea cea mare si bucuria imensa pe care mi-a adus-o un concurs, desfasurat pe blogul Cristinei, a fost o gentuta de gradinita, oferita cu mare generozitate de sponsorul concursului, magazinul Totul pentru copii.
E prima data cand castig ceva la un concurs bazat pe o tragere aleatorie, deci va imaginati cat de incantata am fost. Si cum Ioana abia a descoperit ce interesant e sa colorezi fara sa depasesti liniile, a inceput sa se arate foarte interesata de desen, citit, grupat culori si forme (or fi unii care le fac mai devreme de 3 ani si 3 luni, dar pitica la stadiul asta e), numarat si identificat litere, sunt convinsa ca va fi super incantata de continutul gentutei. Va voi da mai multe detalii cand o voi primi.

Mai am noutati, dar pana voi mai scrie se vor invechi si ele...
Cum insa abia astept sa ma bag in pat ca maine am o zi plina, le las sa se invecheasca. O seara buna va doresc si voua, oriunde v-ati afla.

5 comentarii:

  1. La multi ani prietena draga!Multi ani fericiti impreuna !Iar copii sa va aduca doar bucurii.

    PS:noi pe 29 am impinit 11 ani;)
    Sper ca micuta este bine acum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi, mersi tare fain de urari si vi le intorc si voua. Sa aveti parte de ani plini de bucurii si impliniri, traiti in iubire si intelegere, sanatate si prosperitate.
      Pitica nu e deloc bine. Aproape ii trecuse, am racit eu, a luat iar de la mine. Haraie, tuseste rau, ziua are febra mare, noaptea nu doarme si trebuie sa am grija sa nu ii creasca temperatura prea mult, ca e si mai rau ca ziua... sunt deja 4 zile de cand nu am mai dormit cum trebuie. Doctorita i-a schimbat tratamentul, astept sa isi faca efectul.

      Ștergere
  2. Scrii rar, intru rar... si uite cum pierd evenimentele importante...
    Deci, La multi ani impreuna! :-*
    Ei, daca a inceput aia mica cu jocurile pe computer, nu prea te vad bine. Ca si pe mine, care sunt in continua concurenta cu Ziurelul sau Margelatu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca nici eu nu te-am mai vizitat in ultima vreme.
      Multumesc insa tare mult pentru urari, e fantastic atunci cand oameni dragi mie imi ureaza de bine de departe.
      Cu mezina, nici eu nu ma vad bine, duc lupte crancene cu ea ca sa imi pot verifica mail-ul si sa socializez pe fb. Noroc ca se arata interesata si de pictat si colorat si jucat cu baloane, printre alte activitati demne de un prescolar. Abia astept sa ii treaca tusea sa o pot duce iar la gradi.

      Ștergere