vineri, 2 martie 2012

Ce fac contabilii...

Azi mi-am dat seama ca de cand mi s-a stricat vechiul calculator nu am mai intrat in lista de bloguri pe care le citeam cu relativa periodicitate. Cum tot ce ma interesa statea atarnat/salvat in bara de sus, era simplu si doar la un click distanta sa citesc ce au mai facut/gandit/experimentat virtualii mei prieteni. Asa ca azi am luat blogurile la rand, sa citesc, sa ma improspatez, sa fac iar o "baie" in povestile altora.

Ei bine....

De mult timp nu am mai ras in hohote la o postare pe un blog. Fain, atat de fain scris incat hohoteam cu gura pana la urechi, lacrimile imi curgeau pe obraji si mezina a venit repede sa ma intrebe si sa ma bata pe spate (sa ma linisteasca) : "Ce e, mami, ce e? Gataaaa, gataaaaa". Biata copila, a crezut ca muma-sa plange, atat de tare ma zgaltaiam. Luati si voi si cititi postarea Laurei aici.

Mie mi-a placut la nebunie si m-a binedispus pe toata ziua, ca sa nu zic chiar pe toata primavara. Sper sa aibe si la voi acelasi efect revigorant.

Tuturor va doresc o primavara minunata, cu sanatate, bucurii si impliniri

4 comentarii:

  1. ... pe principiul "radem ca sa nu plangem,lumea o sa creada ca avem umor" ...
    multam de promovare, iote cum devin star!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, stii ca tot ce e bun merita promovat din plin. Nu's cati cititori ai avut de pe urma hohotitului meu (probabil ca nu prea multi), dar umor stiu ca ai din plin si oamenii pe care i-am apreciat intotdeauna au fost cei care fac haz de necaz, nu pe cei care incep sa isi planga de mila atunci cand dau de greu

      Ștergere
  2. Le-am citit și eu și m-a binedispus, mai ales că pentru mine limba asta e chiar străină și indescifrabilă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @slvc, si pentru mine e la fel de indescifrabila. Suna la fel de ciudat ca atunci cand pustiul sau sotul incearca sa imi explice ce se petrece inauntrul unui calculator :D

      Ștergere