luni, 26 octombrie 2009

Fara pretentii

"Frunzarind" acum cateva zile ceva bloguri, am dat intr-unul din ele peste o remarca ce m-a cam lezat, desi cred ca era scrisa la modul general. Nu am retinut citatul exact, dar se cam lua de cei care isi fac blog doar pentru a-si tine jurnalul. Cica nu ar interesa pe nimeni viata unui oarecare si atunci mai bine sa scrii pe hartie.
Poate asa o fi. Da' eu prefer sa scriu pe net. Neuronul meu care isi revine atat de greu dupa ultima perioada, uita pe unde lasa lacrurile. Un caiet de impresii e ultimul lucru de care am nevoie sa stiu pe unde e.
Ma "bloguiesc" deci fara pretentia de a fi un blogger. Nu vreau sa ajung in top-uri sau sa particip la blog fest, nu ma intereseaza prea tare cati "unici" am zilnic. Sau poate mi-ar place un pic sa imi stiu blogul cunoscut, dar nu fac din asta un scop in viata.

2 comentarii:

  1. pai... din cand in cand te mai citeste cate cineva. noroc ca nu scrii zilnic , ca as fi pierdute multe :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult, esti tare draguta
    Totusi nu prea ai fi avut ce sa pierzi :(

    RăspundețiȘtergere