miercuri, 11 iulie 2012

Plimbare

Nu o sa ma bag in politica, desi ma afecteaza si pe mine tot ce se intampla acum pe la noi. E suficient ca isi dau altii cu parerea.
Eu o sa scriu iar despre ce imi e aproape, despre fetele mele scoase la o plimbare.
Se inteleg si nu prea, cea mica testand mereu rezistenta la stres a surioarei ei (ha, ha, ha, mai scap si eu!). De iubit insa, sunt convinsa totusi ca se iubesc.
Sandra o mai ia uneori in brate pe Ioana, mai ales atunci cand spatele meu cedeaza. Si cum Sandra nu se uita mereu la ce vrea sa ii arate mezina, e nevoie de un efort si o directionare voluntara ca amandoua sa priveasca acelasi lucru.


Observati si disperarea Sandrei si noua tunsoare despre care am mai scris, a mezinei, bineinteles ca dupa ce am aranjat-o eu, ca doar nu era sa las copila tunsa pe jumatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu