duminică, 8 ianuarie 2012

Alt an, alt inceput

A trecut un an, iar eu nu am mai scris nimic. Nici macar nu le-am urat cititorilor mei "La multi ani".
 O fac acum, in al nspelea ceas, si va urez, dragii mei sa aveti parte de tot ce va doriti, de sanatate, fericire, intelegere, prosperitate, de oportunitati fructificate cu succes si de bucurii marunte, cum e zambetul unui copil sau o raza de soare scaldand petalele unui trandafir.

Pendulez pe alte bloguri, pe fb, pe forumul lucru de mana. Am iar o gramada de proiecte, ma incanta multe si abia astept sa ma apuc de ele. Ma documentez intre timp pentru un pfa (ce presupune ca bani - taxe, impozite) si contabilitate. Am serioase indoieli ca as reusi sa gasesc acum ceva pe piata muncii, la varsta mea. Se pare ca, odata ce treci de 36-37 de ani, esti rebut. De 6 luni ma tot uit pe anunturi. Si nu apare nimic.

Ieri am sarbatorit-o pe mezina. La ai mei acasa, deja incetatenita traditia sa sarbatorim toate cele trei generatii odata (tata, fratele meu si Ioana, cea mai mica membra a familiei).
Si dupa ce toata lumea s-a saturat de atata mancare, Sandra a jucat sah cu tata. Atat de mult i-a placut Ioanei, incat si-a incercat si ea puterile intr-o partida de sah. Nu radeti, ca il va depasi pe Kasparov

4 comentarii:

  1. La multi ani! sa dea Dumnezeu sa avem un an bun cu totii!
    Bafta in toate proiectele pe care le ai in minte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, multumesc tare mult de urari. Un an frumos si bun iti doresc si tie, cu sanatate, iubire, impliniri si fericire alaturi de minunata ta familie

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce-am pierdut!
    Ziua mezinei.
    Deși cu întârziere, îi urez ”La mulți ani cu noroc și sănătate”!

    RăspundețiȘtergere