luni, 20 octombrie 2008

reclama Delaco

Suntem o societate de consum. In consecinta, apar noi si noi reclame. Unele dragute si inofensive, cum sunt cele de la Orange, care le plac si copiilor, altele care ma fac sa-mi vina sa urlu.
Una dintre ultimele reclame vazute e cea de la delaco, aia cu cascavalul, unde un individ intra intr-o clasa si sperie copilasii. Dincolo de faptul ca urla la ei, facandu-te sa te intrebi in mod normal ce pazeau directoarea sau directorul scolii si invatatoarea, mesajul emis e cel putin ciudat, daca nu revoltator din punctul meu de vedere. Anume ca mai importanti sunt muschii decat creierul, lucru exact pe dos decat ce vreau eu sa-mi invat copiii.
Intr-o tara in care oricum avem incultura si manele, propagarea ideii ca nu conteaza cat de destept esti ca altii care au "cascavalul" trec oricum inaintea ta, mi se pare daunatoare si de prost gust.
Ma deranjeaza reclama asta poate chiar mai mult decat fundul Raduleascai bombat pe toate bannerele si gardurile orasului, cu mesajul ala neconvingator si ambiguu impotriva fumatului. Nu stiu daca se poate lua atitudine impotriva celor care vin cu reclame de doi bani, cu mesaje daunatoare, dar as vrea sa se poata face ceva.

Un comentariu:

  1. ce nu ai observat tu e ca reclama nu are aceasi idee ca Popey marinarul ci doar ii indeamna pe copii sa manance sanatos

    RăspundețiȘtergere