joi, 27 iunie 2013

Cotidian

E tare aiurea sa lucrezi de acasa, pentru ca toata lumea are impresia ca e ca si cum as fi mereu disponibila. Nu, nu e vorba de cei care imi spun mereu "aaaa, pai tu stai acasa toata ziua, ai timp!". Nu, e vorba strict de cei de acasa si treburile inerente unei gospodarii. Pune masa pt aia mica, strange in bucatarie, fa si ceva de mancare si o cafea si ce-o mai fi... Gata, frana.
Dragilor, cand sunt acasa, sunt la munca. E clar? Program de la 9-17, cu pauza de masa, de cafea si ce o mai fi pe langa (inghetataaaaaa). In rest, nimic!
No, totusi a' mica nu pricepe. Asa ca azi, ca sa ii dau si ei de lucru, i-am pasat niste fluturasi (pe care i-a luat mai intai singura si abia dupa aceea s-a indurat sa ii arate), cateva margele si un pic de sarma si i-am dat de lucru. Si asa ma bate la cap ca vrea alta bratara, acum si-o face singura. Doar mai sunt 3 zile si implineste 4 ani, e mare de acum :)
Ei, si cum stateam noi doua ca fetele si munceam cu spor, la un moment dat o vad ca se uita gales la mine, si imi spune brusc:"Mami, sunt mandra de tine!" Ii zambesc dulce chiar inainte sa lanseze bomba :" Ai si tu burtica mare ca a mea!".
Amu', ce pot sa mai spun? Trebuie sa slabesc, musai! Care stiti vreo dieta cu rezultate maxime intr-o saptamana sau doua? Ca si asa peste vreo 2 saptamani trebuie sa merg la o nunta, numai bine se nimereste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu