vineri, 5 iulie 2013

4 ani

Nu am scris in ziua cand pitica a implinit 4 ani. A fost o zi speciala, cu momente magice, dar petrecute doar intre noi, pe o ploaie torentiala. Nu i-am serbat ziua cu fast, nu am invitat copii, nu am facut nimic din ceea ce alti parinti fac pt copiii lor. Nici macar tortul nu a fost cumparat, cu personaje din povesti si pret pe masura.
Nu...
Banii s-au dus pe o bicicleta roz, pe jucarii si baloane, pe joaca intr-un loc special de joaca. A ras, a pictat, ne-a imbratisat, s-a jucat cu alti copii. Perfect. Seara am incropit rapid un tort dintr-un blat de tort cumparat, crema, banane si frisca. Am uitat sa iau lumanari si o singura lumanare s-a aflat pe tort. Dar i-am cantat "Multi ani traiasca", si a cantat si ea cu ochii stralucind de fericire si a suflat in mica lumanare palpainda. La fel, perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu